eländig dag!

Eländig dag. Mest känner jag för att skrika, svära, lipa, döda, slåss och svära tusen gånger till.
För tusan, det är inte kul att få ett poäng under godkänt på teoriprovet. Det är så himla surt faktiskt. När jag pluggat så himla mycket, fått godkänt på alla övningsprov och så är det riktiga provet tusen gånger krångligare, eller så råkar jag bara få varenda djävulsfråga. Eller så kan jag helt enkelt ingenting. Kanske det. Nej, detta var icke bra för självförtroendet eller nånting. Fy tusan, så satans sur och besviken är jag.
Och här sitter jag alldeles ensam. Hade velat ha en katt att krama.
Men det har jag ingen än, så det blir att tröstäta istället och försöka peppa upp mig själv inför resten av veckan.

Och svära lite till: Satansjävlarskitfanskapssatanspissskitbajs.

Sådär! Känns fantastiskt mycket bättre!
Lite iallafall...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0