Förnuft och känsla

Åh, satte på teven medan jag väntar på att riset ska koka klart (i våran nya riskokare som vi fick av Magnus thailändska faster), och upptäckte att del två av den nyaste versionen av Förnuft och känsla gick. Tusan att jag missat det, tänkte jag. Förnuft och känsla är en av mina favorithistorier, spelar ingen roll om det är som bok eller film. Den är bara så himla bra. Och den här nya versionen är riktigt bra. Snyggare, modernare. Även om jag gillar versionen med Kate Winslet. Hugh Grant och han som spelar Snape i Harry Potter-filmerna. Jag hoppas verkligen serien finns på svtplay, för nu blev jag så himla sugen att se den från början!

Men nu måste riset vara klart. Jag svälter ihjäl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0