Hurra, jag klarade det!

Om måndagen var eländig, så är dne här onsdagen tusen gånger bättre! Kan nog säga att det är en bra dag faktiskt. För jag klarade uppkörningen! Hurra! På första försöket, det är inte dåligt gjort, berömmer jag mig själv. Det var iallafall en väldigt bra känsla när gubben sa att jag var godkänd. Men jag höll mina känslor i styr, inga tårar, glädjetjut eller kyssar. Okej, vad bra liksom. Det är ju dumt att inte glädjas ordentligt åt det man kan, men med klinisk examination imorgon, omtenta på lördag och ny teori framöver, så orkar jag inte go crazy av glädje än. Bara så där lagom. För dålig är jag ju inte :D Och klart att jag firade! Köpte tre par trosor, Magnus bjöd mig på thaimat och sen åkte vi och handlade på Willys. Jag spenderade en hel massa slantar på julgodisingredienser. Det ska jag göra när allting är avklarat!

På tal om klinisk examnination. Sitter och kollar på pedagogiska filmer om hur man sätter PVK och kateter på män. Spännande. Jag önskar jag kunde plugga lite mer effektivt, så jag kan lägga av snart och bara slappa vid teven ikväll. Köpte ju tredje säsongen av Veronica Mars på Willys idag. Så slappa vore skönt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0