Team Jacob

Trevliga saker med dagen:
1. Fikade passions/chokladbakelse med mormor i stan (alingsås)
2. Sprang på Linn i en affär! Så komiskt, det blev ju nästan aldrig av att vi sågs när vi bodde i samma by! Jag antar att dom spontana mötena är bäst, när man inte planerar :) Så vi gick och fikade (eller drack- köpte bara en juice efter bakelsen) och pratade om allting en lång stund. Blev så glad att vi äntligen träffades igen!
3. Handlade fina grejer på Balders Hage till mig själv! Bland annat några julprydnadet, det har jag inga.
4. Gick äntligen och såg Breaking Dawn med Hannah. Det var värt att vänta, bra film tycker jag. Gillar när det är sådär amerikansk dramatisk, åtminstone funkar det här. Och jag tillhör definitivt team Jacob! Lite dregel på hakan där!

Imorgon blir en lugn stressig dag. Vi måste åka och handla mat och grejer, hugga gran, och så har jag tänkt griljera skinka och göra julgodis. Och helst plugga teori.

Lycka till Lisa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0