Två nya klänningar gör en lyckligare

Har haft en trevlig och mysig dag, så jag hoppas jag fått lite energi att plugga imorgon, fast det just nu känns som jag inte vill gå och lägga mig för att undvika att det blir imorgon...
Iallafall, i förmiddags var jag i stan och shoppade. Och hurra, jag hittade en klänning till nyår! Blev en svart omlottklänning med precis lagom urringning typ. Jag ville ju helst inte ha en svart klänning, men jag blev så förälskad i den här att jag struntade i det. tror jag kommer ha användning av den här igen, och orka köpa en klänning för att använda en gång. Dessutom så köpte jag ju en annan färgglad klänning! En på MQ som var halva priset. Har provat den förut, men tyckte den var lite för dyr. Men icke nu icke! Och ja, två nya klänningar gör en lite lyckligare ett tag :) Dessutom köpte jag ett par svarta pumps, en  ny bh, nylonstrumpor, ett armband och ansiktsgrejer på apoteket. <det kändes väldigt bra att spendera pengar idag!

Och i eftermiddag har Hannah varit här och hälsat på :) Vi satt i verandan och fikade och pratade om allting i livet. Och så fick jag en inflyttningspresent, en jättefin rosa tekanna. Folk vet vad jag gillar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0