bästa känslan

Det kan ju kanske vara den bästa känslan att lägga sig in soffan efter en lång dag i skolan. Speciellt när man har diskuterat elimination (kiss och bajs) och lärt sig bädda rent i sängar. Då är det extra mysigt i soffan. Jag är lite besviken på att det är ngn till gala på teve istället för house, så nu blir det väl en dvdbox istället.

Imorgon ska jag plugga till omtentan på lördag, sen på torsdag ska vi ha praktiskt om förflyttningsteknik och vårdhygien, och se mer omtentaplugg på fredag... Att plugga på omtenta kan kanske vara ännu tråkigare än vanlig tenta!!

Annars ingenting. Allting är händelselöst :) Och det ska jag inte klaga på. Nej nej. Bara lägga mig skönare i soffan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0