tills nu

Det har varit en bra dag tills nu.    
Den började iförsig lite tråkigt med att behöva gå upp innan sex för att åka till Borås och göra omtenta i humanbiologin. Det kändes sådär, mycket större press att klara en omtenta, och jag fattar fortfarande ingenting av cellmetabolismen! Men jag hoppas jag klarade dom andra delarna. Annars ger jag nästan upp. Kändes så när jag gicck in på "Studieresultat" på Mitt konto fick se ett U lysa rött bredvid Mikrobiologitentan. Också. Det kändes nästan som tårar.
Iallafall, var klar med tentan efter halv elva och då gick jag till Knalleland för att träffa Hannah och gå på en shoppingtur :) Gick in på Myrorna på vägen och köpte en blommig sommarklänning! Sen kollade Hannah o ch jag på bokrean och jag blev förälskad i världens finaste samlingsvolym! Innehöll bla Unga kvinnor, Alice i Underlandet, Agnes Cecilia och Den Hemlighetsfulla Trädgården och böckerna var så himla fina. Eftersom jag är en sån bokgeek var jag typ tvungen att köpa den i födelsedagspresent till mig själv. Sen var jag också tvungen att köpa en kakbok, en film och en till kl'nning till mig själv. Så tvungen var jag. 
Sen gick jag och Hannah och åt, jag åt flygande Jakob och det var asgott. Så kul, på caféet träffade jag Ellinor och Fredrika från gymnasieklassen. Har inte träffat dom sen studenten, så det var jättekul med lite catch up om allting :) Sen kollade vi mer i affärer, jag hittade en soffa som jag måste ha när jag flyttar hemifrån och sen gick vi tillbaka till caféet och åt kladdkaka :) yeeees, det var en great shoppingtur :)

Och nu känns det som världen bara rasar eller nåt. Jag vet inte vad jag vill längre. Orkar, behöver. Jag vet inte längre och det känns piss. Pisselipiss.                                                                                                    



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0