hurra, godis och popcorn!

Gud vad jag ser fram emot imorgon, att sova tills jag vaknar av mig själv. Jag har varit så dödligt trött idag och att på det sitta på en nästan fyra timmar lång föreläsning är not funny. Konstigt att man kan bli så trött av att bara sitta.Så sen på bussen på väg hem somnade jag till och vaknade med ett ryck och trodde att jag hade missat att gå av. Panik! Tog ett tag att lugna ner mig. Sen upptäckte jag att jag hade dreglat. Charmigt.

Efter middag och min obigatoriska promenad föll jag ihop i soffan och sitter fortfarande kvar. Ser på Persuasion igen och njuter av hur mycket bättre den nya versionen är än den gamla. Jag har ätit popcorn och godis tills kvällsmat, det var great :) Så får man göra ibland.

Usch, känns som jag har en förkylning nånstans i min kropp. Tänker på alla makrofager och neutrofila granulocyter och vad det nu var som bekämpar virusana just nu. Jag är skadad.

Och idag har jag pratat med Malin i telefon! :):):) Det var askul, men pinsamt hur dålig man är på keep in touch. Fast jag saknar Malin och Zara så it hurts ibland typ. Det var nog lättare förr i tiden när det bara fanns ost och det var den största glädjen att få. Öhm ja.

Nej. Snart sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0