det med choklad innan läggdags...

Äta choklad är kanske inte det bästa att göra innan man ska gå och lägga sig. För gå och lägga mig måste jag göra, klockan fem måste jag gå upp imorgonbitti. Hurra! Nej, det jag inte gillar med vårdyrket är kväll-dag-passen. Är ju bara hem och sova som gäller, nästan ingen tid för nedvarvning. Så tråkigt.
Men annars är mitt sommarjobb helt okej, har gått över förväntat bra dom här första två dagarna. har varit trevlig personal också, det betyder så himla mycket vilka man arbetar med! Mycket mer än själva uppgiften faktiskt.

Imorgon slutar jag iallafall två. Då bär det av till Alingsås. Först körlektion, sen en sväng på stan och till sist födelsedagsmat hos M's syster. Fulltecknad dag. Sånna gillar jag egentligen inte, men jag antar att jag njuter desto mer av min lediga torsdag sen.

Innan jag går och lägger mig vill jag tacka uppfinnarna för nässprayen! Den har förbättrar min livskvalité betydligt de här dagarna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0