fast i naturprogrammen

Om det är något som fängslar mig, så är det naturprogram på teve. Det spelar ingen roll om det handlar om monsterlika fiskar i Atlanten eller apor i Afrika eller älgar i Finland, jag är fast med en gång om jag råkar zappa förbi det. Jag tror det beror på den mysiga manliga berättarrösten. Den är så behaglig att jag bara blir lugn med en gång. Riktig terapi! Och att se hur alla dessa olika djur överlever får ens problem att kännas ganska små.

Förresten börjar jag tröttna på att kurera förkyldning! Har fått ryggont av allt liggande, längtar edter att gå en lugn promenad i det här våta vädret!
Börjar lukta gott i  min lägenhet. Bakar pizza, med skinka, banan, jordnötter och curry. Hoppas verkligen jag kan känna smaken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0