hem till mina gardiner

Kom hem igår seneftermiddag efter en både lång och kort vecka i dalarna. är en förkyldning rikare, så blir det när man delar ett litet rum med en snuvig lillebror. ja herregud, jag njöt verkligen av tystanden igårkväll när jag skulle sova. inga snarkningar eller sömnprat eller något. inte för att det hade gjort något, efter den här veckan har jag iallafall lärt mig att sova i vilka ljud som helst tror jag.
har haft en trevlig vecka ändå. har varit på alla vanliga ställen, fikat på det vanliga caféet, hälsat på alla gamla vänner, allting :) var till och med fint väder i flera dagar och kunnat bada i siljan. det är ganska ovanligt.
men nu är det skönt att vara hemma.

idag var jag på Hjulet, letade gardiner och möbler små nog att få med hem. Såna möbler fanns inte, men jag hittade massa fina gardiner och en assnygg kort skinnjacka. blir så glad av sånt :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0