om godispust och bortstädande

Pust. Har satt i mig det som var kvar i godispåsen sen i fredags och en skål popcorn. Var så sugen! Hade tänkt spara det tills lördag, men äsch, är man sugen så är man. Ska ta en lång promenad imorgon tror jag...
Mår bra av en kväll i soffan. Ingenting är lika avslappnande som det efter några busy dagar.

Och i eftermiddag började jag städa ur mitt rum hemma. Det har den senaste tiden varit fullt av mina gamla kvarlämnade saker, en undangömd träningscykel, majas gamsla spegelvägg och tre kattunga roch deras kissdoftande låda. Känns inte alltför jobbigt och sorlgit att börja städa ur... Började med bokhyllan, packade ner böcker och grejer jag ville behålla. Slängde, dammade. Tog grejerna på sminkbordet, slängde lite till. Får fortsätta senare med garderoben och byrån. Vilket jobb och slit, så mycket grejer man har! Vart ska jag göra av dom?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0