sån där tung klump

jag fick en sån tung klump i magen när jag tänkte på att jag snart måste flytta från min lägenhet. jag har ju vetat det hela tiden, att när en ny ungdomsledare kommer måste jag flytta på mig. men det har känts så avlägset och långt borta. åhå, det är ju riktigt sorligt. har haft det så bra här, har trivts så med att bo ensam och det kanske jag aldrig nånsin kommer göra igen. jag får acceptera att jag kommer gråta ganska så mycket.
men också, även om slutet på något är tråkigt, så är det kul att något annat börjar. allting kan väl inte vara detsamma jämt. nu har jag bestämt mig för att deppa lite och gråta en del, men se fram emot alla nya saker. DT SKA JAG !!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0