smärtsam möbeldröm

Jag vet inte varför jag plågar mig själv genom att vara inne på ikeas hemsida och kika på möbler, fast jag inte har råd! Well, jag har säkert råd med en tavellist eller någon liten hylla. Jag bara fylls av smärtsamt habegär efter vita möbler; sängbord, garderober, byråer, hyllor... Och ett sminkbord, guuud vad jag vill ha det! Toalettbord, Hemnes
Tänk bara att sitta och göra sig fin (iallafall presentabel) vid Hemnes toalettbord! Mycket mer glamouröst och värdigt än att springa omkring med mascaran i högsta hugg. Iallafall, den är står nästan överst på min önskelista. Men det blir nog till att skaffa en budgetvariat... För det är ett väldigt onödigt lyxköp när man verkligen verkligen behöver en ny soffa! Men man kan väl få önska och drömma att man var rik. Åtminstone en tiotusen-lapp rikare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0