pink isn't just a color... it's an attitude.

Åh vad skönt det var att hamna i soffan, speciellt i sällskap av en skål popcorn! Och så mordkomissionen på dvd, det är sån sommarkänsla med deckare.
Det märks att augusti närmar sig, så mörkt det har blivit ute! Man märker liksom inte när det händer. Nja, jag gillar nog känslan av att det blir ljusare och ljusare bättre än tvärtom. Men jag blir iallafall sugen på en kvällspromenad. Popcorn så här dags sätter sig ganska bra.

Förresten, måste visa den här underbara skylten! Mamma köpte den åt mig i en affär på Haga i Götebord. Hon sa att hon var tvungen, för den var så mig. Och det är den ju, sammanfattar hela mig! Att det finns saker som kan vara så någon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0