farväl, good bye.

Vill bara säga en sak: Varför finns flugor?? Så himla äckliga, hatar dom nästan. Och varför ska dom alltid vara i ansiktet och i öronen på en? Flugsmälla på dom säger jag bara.
Börjar bli lite stressad inför resan till Blackpool imorgon. Tänk om jag glömmer packa ner något. Typ passet, hårborsten, trosor... Hemska tanke! Att stå där i Blackpool och upptäcka att jag harglömt något jätteviktigt!!
Btw, om någon undrar så är det min pojkväns syster som ska gifta sig i Blackpool. Ja, men en english guy :P Och det ska bli jättekul, lite avbrott från vardagen, sverige och allting.
Försöker inte tänka på flygresan. Vill inte börja lipa inför pojkvännens familj precis, så I gotta be strong! :D Men jag hoppas verkligen inte jag får lika himla ont i öronen som sist, för då vet jag inte vad jag gör... Nej, inte tänka mer på det.
Och vilket underbart väder, älskar det! Hoppas det blir lika bra i england.

Jag hoppas verkligen inte detta blir mitt sista inlägg! Usch, varför säger jag ens så.
farväl, good bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0