tillbaka till 14

Ligger och tittar på Solsidan och försöker bli lite gladare. Det är inte okej att inte vara glad, jag är ju äntligen ledig efter dom senaste veckorna med England och all brevidgång och introduktion till jobbet. Inte okej, även om det regnar. Ledsenheten kanske beror på att jag lyssnade på några linkin park-låtar som fanns på min gamla mp3 och fick tillbaka alla fjortonårskänslor. Vet ej. Struntsamma.

Det känns iallafall bra att äntligen vara ledig. Bredvidgången var ju okej, introduktionen med massa information om Kullingshemmet och för mig den typ tusende genomgången om vårdhygien var ju mindre kul. Men okej, fick ju faktiskt betalt. Men nu vill jag bara göra ingenting...

Haha, världens roligaste 21-åring :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0