dagen före dagen

Sitter i soffan med min nya mysiga filt och ser på säsong 3 av Gilmore Girls, som jag fick av M i för tidig födelsedagspresent :) Att jag får fler presenter är det enda bra med en pojkvän som åker iväg till Skottland och kollar på fotboll helgen jag fyller år. Och presenter är ju ganska bra :)
Känner mig nästan som en femåring igen, veckan har gått så himla långsamt bara för att jag längtar efter min födelsedag. Och presenterna jag köpte till mig själv som står inslagna och gömda i min garderob har gjort det ännu värre att vänta.
Så imorgon firar jag den stora 21-årsdagen genom en föreläsning om sårvård, hurra. Men slutar vid tolv, så då ska jag kila med mamma och äta ngnstans. Sen blir det värsta tårtkalaset hemma, jag råkar veta att det både blir prinsesstårta och cheesecakeX2, welcome till tårthimlen!

Känns bara helt sjukt att det är ett helt år sen jag var i mitt rum på sörängen och Malin och Tomas kom och sjöng för mig på morgonen och hade med sig presenter! Och jag hade bara snobben-pyjamasen på mig. Det var kul! Åhh, nu fick jag massa saknad!!
Och det var förra året jag fick den här lägenheten i "present", så jag undrar vad det blir i år. Men seriösly, om livet ska fortsätta i den här takten kommer jag ju snart ha hängbröst ner till knäna.

Bara tre timmar och fem minuter kvar! Hurra!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0