för mycket smörgåstårta och jag vägrar missa DH

nu har jag äitt för mycket smörgåstårta och lite för mycket kakor. Fast jag åt bara fyra, resten får jag spara i en servett till en annan dag. Jag har verkligen blivit sämre på att äta kakor. Det är inte lika gott längre. VAD HÄNDER??? Jag kanske håller på att bli sjuk eller nåt.

För övrigt så hatar jag fotboll ganska mycket. Ialllafall vad det gör med mitt liv. Typ, så här kommer mitt liv se ut i ett nötskal:
"Nej Lisa, vi kan inte ha bröllop då, då har jag ju träningsläger i Danmark", eller
"Nej Lisa, nu får du allt klämma ihop benen, vi kan inte få en unge nu, nu har jag ju träning för P8-grabbarna!", eller
"Nej Lisa, du får absolut inte se på desperate housewifes nu, jag ser ju för fan på en otroligt viktig match!".

Jag vägrar att missa Desperate Housewifes på teve!!!!!!
Det får inte bli mitt öde. Jag måste sätta ner foten nu. Jag tror jag ska göra som i Lysistrate.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0