kanske tidigt ikväll

Funderar på att lägga mig tidigt ikväll Alltså typ nu. Läser en sån bra bok och jag vill hinna läsa några kapitel innan jag stensomnar. Är så glad att jag nästan aldrig (peppar ta i trä) har svårt att somna, slocknar så fort jag släckt lampan. Jag har lärt mig att skjuta undan alla negativa och grubblande tankar, för det tar energi medan sova ger energi, så det är bättre.

annars har jag nästan lite ångest över hur lugnt det har varit den sista tiden, känns som jag har haft för mycekt fritid och baa slappat. Har känsla av att jag glömt något, typ glömt av att vi har tenta imorgon! Och det har vi inte, det vet jag, det dröjer två veckor till. Det är ju så onödigt att bli stressad över att det är FÖR lugnt, borde njuta av tiden med gott samvete istället! så detska jag göra nu. Fast imorgon ska jag faktiskt till skolan!

Jag blev så besviken nyss. Blev sugen på att göra gröt till frukost imorgon, och så upptäcker jag att mjölken gick ut för en vecka sen och luktade lite nedgånget. jag är verkligen inte sån som slänger allt samma dag som det går ut (seriöst, sånna människor är jobbiga), men efter en vecka börjar även jag bli tveksam, när det gäller mjölk iallafall... Kul information, not kanske.

Godnatt iallafall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0