sjung i duschen!

Jag är på sjunga-i-duschen-humör! Älskar att vakna när det är fint vädern, och fåglarna kvittrar till och med, vårkänslor :)
Och så blir det mycket bättre när man får ta på sig en ny rosa morgonrock och har en ny mysig filt i soffan och massa andra saker! Ser fram emot en promenad idag med mina nya promenadvikter, sånna man ska ha runt handlederna. Kanske kommer hara dom när jag gått klart, det vet jag inte.
Sitter och tittar på "Little Rascals" just nu, jag bara älska den filmen, har gjort sen jag såg den första gången när jag var typ sex eller nåt. Jag älskar den nog ännu mer nu, för nu fattar jag all humorn. Tror jag iallafall!

Så det kommrt bli en great dag! Jag har tårta kvar som jag tänker äta på verandan och ikväll kommer hannah, Emilia och Klara hit och sen blir det wh :) Och den här gången ska jag hålla mig låååååååångt ifrån redbullvodka!

Det är lite min födelsedag idag också :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0