tur att jag köpte godis

Det var tur att jag var så förutseende igår och stannade och köpte massa godis på Godisgruvan när Magnus och jag åke förbi igår. Då var jag inte alls sugen på godis, men ikväll var det asgott! Köpte en sån stor påse att det kommer räcka i en månad ungefär. Så ikväll har jag myst med godiset, en film och en lånekatt som låg och sov i änden av soffan.

Idag har jag varit på lager 157 med mamma och systrarna. Det var ganska trevligt, var ett antal år sen sist. Och det har blivit bättre! Själva lager har fortfarande bara tråkiga kläder (köpte bara tights och mukisbyxor), men nu hade dom en jättestor avdelning med böcker och dvd! Väldigt bra för dom som tröttnar lite fortare på att prova kläder. Dvdboxarna var superbillaga också, bara 100 kronor. Det var dvd-himlen det!
Men självklart köpte jag en klänning också, i en av affärerna intill. Jag bara älskar den, svart och vitrandig med röda rosor på ch svart spets längst upp i urringningen. Hm, tror jag någon dag ska räkna igenom hur många klänningar jag har. Kan bli trevligt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0