väntar längtar

Sitter i skolan och väntar på att föreläsningen ska börja. Eller nej, det gör jag inte. Jag väntar på och skoldagen ska vara slut och sen att klockan ska bli åtta och jag får sätta mig i min egen soffa och bara känna att det är helg.
Yes, blir diriekt hem efter skolan, slänga i mig lite mat och kanske hinner freshen upp lite innan jag springer ner och fixar fika till tjejgruppen. Vi ska se på film, och det blir mysigt!
Men ändå, längar mest till min soffa och helgkänslan.
Blev asglad häromdagen, fick mitt förstaval på praktikplatsvalet! Så det blir alingsås i fem veckor, hurra för att jag slipper krångla till Borås klockan sju på morgonen.

Tur att jag tog med mig en tidning med korsord. Känner att min hjärna kommer att somna om den inte får grubbla lite, inte bara lyssna på tråkiga saker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0