vårpirr

Känner mig så positiv just nu!
Det beror nog en hel del på vädret också, gick en lååång promenad i förmiddags och kunde sitta ute på altanen och dricka kaffe! :):) Fick vårpirr i magen!
Sen ringde dom och sa att jag fick sommarjobb på boende och det var också väldigt trevligt! Håller tummarna för att det blir en bra avdelning. Och att sommaren är i början av sommaren, när jag börjar jobba akn det få regna :P
Och så har jag även tagit tag i att skaffa abbonemang, efter tusen års kontantkort osm INTE har lönat sig det issta året. Det gick ju hur snabbt som helst, att det ska vara så svårt för mig att få tummen ur! Fick ockås tummen ur att göra det fruktansvärda, att börja med körkortet igen. Men receptionisten på trafikskolan jag ringde till var så himla trevlig, så det känns helt okej det med! :)

Hoppas hoppas hoppas allting fortsätter vara okej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0