110522

Det känns lite knäppt att åka till Borås imorgon och sätta sig på föreäsning igen. Kan inte säga att jag är så taggad, vill bara ha sommarlov. Men jag ska förssöka orka tre dagar till :)

Det var verkligen så himla skönt att komma hem i torsdags, och sen ha tre dagar ledigt! Och sista dagen på praktiken var inte det minsta sorglig, seriöst så var det den värsta dagen under alla fem veckorna. Inte på grund av patienterna, utan av personalen. Fattar inte vad som hände den dagen, alla bara totaldissade oss slash utnyttjade oss. Det var trevligt! :D
Och på det var jag förkyld. Men det var nästan skönt att vara lite febrig, fick en ursäkt att bara sova hela förmiddagarna.

Nu ska jag krypa ner i min underbara egna säng! Det är en underskattad känsla :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0