måndagskväll

Sitter i soffan, ser på Rasmus på luffen och försöker måla tånaglarna rosa. Det ser ut som en femåring har varit i farten.

Fattar inte riktigt att jag har sommarlov. Idag var det äntligen fint väder, har legat ute på altanen bere i huset hela dagen. Så skönt, att göra ingenting! Inga tentor, inga inlämningar, ingenting :) Och som paus från solen har jag pussat på kattungarna lite grann. Dom är världen sötaste, dör nästan! Älskar deras tjocka magar, kan pussa hur länge som helst.

Imorgon ska jag försöka börja packa. Det är roligt att packa, däremot inte att packa upp igen. Hm, jag måste nog ta med mig hela min garderob, åtminstone. Tur säger jag att min resväska inte är jättestor, nu finns dte iallafall ingen risk att jag går över 20 kg. Det had ejag absolut gjort om jag haft en större väska. Så mycket är så bra att ha med sig, liksom. Annars ska jag göra ingenting i morgon med. Sola om det är fint väder, kanske baka om det inte är det. Och gosa med kattungarna och laga mat till lillebror när han kommer hem från skolan. Det känns så lyxigt att ha sommarlov när syskonen går två veckor till! :D

Men nu är det dags för ett lager nagellack till!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0