sista dagarna

Sista två dagarna på praktiken. Räknar nästan ner. Längtar tills jag kommer hem på torsdag eftermiddag och jag bara kan sätta mig ner och göra ingenting! Bli av med lite av stressen. Hm, fast okej, då får jag nog vänta lite längra än torsdag... har ju två av dom jäkla VFU-uppgifterna kvar. Men iallafall, lämgar till torsdag. Inte för att praktiken varit kass och tråkig. Mest bara psykiskt krävande! Och så har det varit ganska jobbigt att pendla mellan två hem, här och i västra bodarna. Ta med alla grejer, fixa mat och sånt. Ser fram emot att sova i min egen säng varje natt och ha alla mina grejer! Och ha det rent och städe förstås...

Guuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag ser fram emot att sova snart :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0