snart är jag avkopplad

Just nu känns det inte världsbäst. Har varit en jobbig dag på praktiken, många känslor och massa självkritik. Fattar inte hur man ska kunna allt, veta allt och göra allting rätt och fråga lagom. Sen går det väl inte riktigt koppla av när jag inte åker hem mellan praktiken, har bott hos M i några dagar.
  Som moset på grädden var alla tåg försenade när jag skulle åka hem från alingsås. Det ledde till att jag precis missade sista bussen hem (17.20). Tack och lov för pappa, som kunde komma och hämta mig på vägen hem. Annars hade det blivit en lååång promenad för Lisa. Nu behövde jag bara vänta en halvtimma.
   Så skulle jag äta mat hos mormor när jag kom hem. Jag var så himla törstig, hade inte druckit sen lunch vid halv ett, och längtade bara efter att dricka vatten. Haha, och så är mormors vatten alldeles svart, något fel på det. Så inget vatten för mig. Det var bästa känslan när jag äntligen kom hemvid halv åtta o ch fick dricka!

Nej, kanske inte världens bästa dag! Tills nu, under min rosa pläd i soffan och svensk thriller i dvd:n. Snartär jag nog avkopplad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0