jag har haft en bra dag

Jag förstår inte att det  var så svårt att hitta en klänning jag ville ha i Göteborg! Jag trodde ju att det var det säkratse att åka till gbg med en gång, eftersom där finns alla affärer. Om jag inte hittade någon på VERO MODA, så är det ju bara att gå vidare liksom. Och där finns fler affärer än i Borås, som Zara och RUT och typ tusen andra. Men seriöst, hittade ingenting jag ville ha. Eller lögn, såg massa fina på HM, men det var mer vardagsklänningar, inte nån att ha på bröllop. Så de tslutade med att jag köpte en på Cassels... En som jag kollat på flera gånger både Alingsås och Borås, men inte tänkt på att den faktiskt går att ha på ett bröllop :P Den är iallafall jätterosa, ganska enkel med några volanger och rynkor :) Blir mer bröllopig med mina nyinköpta killklackade skor också :) Och imorgon blir det en sväng i Knalleland också efter sista Seminariet, så hittar jag nog allting jag vill ha :)

SERIÖST, imorgon har jag sommarliv! Det känns helt stört att redan säga "vi ses i höst" till alla människor! Hösten liksom, det är jue vigheter dit, våren är ju knappt slut! Men ahhh, sommarlov! :D:D:D:D

Åh lycka, våran adopterade kisse (eller det är snarare vi som är adopterade) fick kattungar häromdagen! Knäppo, där hade vi gjort iordning en mysig korg hon kunde ligga i, så går hon och lägger dom i skafferiet i en plastkasse som mamma slänger använda flaskor i... Men nu har vi allafall tre små superdupersöta kattungar! Så roligt, vi har ju aldrig haft några nyfödda kattbebisar hemma förut, alla våra är ju katstrerade . Så nu kommer jag ägna mycket tid av sommarlovet åt att pussa på dom!

Nope, now I'm going to göra lite manikyr och pedikyr, det behöver jag efter göteborgs hårda gator :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0