dvd-boxkärlek

Tittar på Veronica Mars. Bra serie, har sett den flera gången när den gått på svt, men den vinner verkligen på att maratonses. Alltså minst två avsnitt i rad, men högst fyra. Mer än så är inte okej om man inte har typ vinterkräksjukan, tycker jag. Iallafall är det en av mina favortiserier (vilka dom andra är? Medium, Dr Quinn, Lilla husert på prärien, Gilmore girls, Beverly Hills 90120...) Iallafall, Veronica Mars handlar om en smart, cool tjej som extraknäcker hos sin pappa som är privatdeckare. Serien innehåller typ allting; mord, mysterier, våld, bad boys, snälla killar, kärlek... Och ja, jag är ganska så crushed i karaktären Logan Echolls. Även jag blir förälskad i en bad boy ibland!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0