Från andras hand.

Igår var jag på Hjulet igen. Hittade många grejer, riktiga fynd tycker jag. Först en jättefin trasmatta i blått som jag tror blir jättefin i våran "veranda", för ett tvåsiffrigt belopp, och sen ett tyg som gjorde mig alldeles sysugen! Tror det är något slags överkasttyg. Jag fick iallafall en rejäl bit för 30 kronor.  Funderar på att sy kuddöverdrag av det eller lägga det på soffan i verandan kanske. Fast tyget går ju i rosa ofc, det går ju inte ihop med den blåa mattan!
Så hittade jag ett par söta tavlor, en alladels ny besticklåda i trä och en snygg skomakarlampa (tror jag den kallas). Och sist ett bar fulsötcoola gardiner, röda med blåa blommor som jag kanske kan ha användning av nån gång i livet tänkte jag, och en flätad blomkorg. Allt för bara lite över 200 spänn, så det var en nöjd Lisa som åkte hemåt.



Blå mattan.


Rosa tyget.


Hjulet är ett riktigt bra ställe! Blir nog tvungen att ta tåget till Vårgårda en hel den lördagsmorgnar. Elle rhelt enkelt åka hem en fredag-lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0