hej och hå!

Hej och hå. Ligger i sängen och väntar på att Downtown Abbey ska börja. Det känns skönt i hela kroppen att bara ligga och göra ingenting. Har haft två upptagna dagar. Igår var jag på Ikea typ hela dagen. Köpte väldigt massa grejer, var precis allting gick in i bilen. Så vi brydde oss inte om att packa ur grejerna när vi kom hem igår, utan vi åkte till västra bodarna imorse och lastade av allt. Och packade upp och skruvade ihop en del! Att skruva ihop Ikea-grejer är nog ett bar test för ett förhållande. Och jag tror vi klarade det! Fast förstås, vi kunde väl inte med att tjafsa lika mycket som vanligt när mamma var i samma rum...
Iallafall. Just nu känna allt bara kaos i huset, så mycket grejer överallt. Och inget är ordentligt städat sen tidigt i våras skulle jag gissa, Magnus har liksom bara skrapat på ytan när han städat. Så en storrengörning vore inte helt fel. O, ge mig styrka.

Imorgon ska jag nog mest slappa har jag tänkt, och försöka plugga lite. Men viktigast är att ta en lång promenad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0