hej torsdag

Det känns okej med läkemedelsräkningstentan imorgon faktiskt. Så nu hänger det mest på att det inte kommer något jättekomplicerat töntigt tal eller att jag gör något slarvfel. För då blir det att göra om! Men det tänker vi inte på nu.
I förmiddags gick jag över till grannen/klasskamraten Ulrika och så räknade vi en övningstenta ihop. Och hon bjöd på fika! Det var väldigt trevligt, mycket trevligare än att räkna själv. Och så var det jättekul att äntligen se insidan av hennes (och hennes familjs) hus! Dom renoverade ett riktigt gammals sjaskigt hus, som nu är hur fint som helst. Upptäckte att vi hade nästan samma inredningssmak, vitt och grått och massa grejer från Balders Hage... Jag hade till och med köpt en likadan hushållspappershållare som hon hade! Funny.

Imorgon efter tentan ska jag åka med Magnus hem till västra bodarna och greja i huset. Skruva ihop lite fler ikea-grejer och åka en sväng till jysk. Ska kolla efter garderob och förhoppningsvis ska jag köpa en och pappa hjälpa mig att skruva ihop den. Sånt är pappor till för!

Nu ska jag bara gosa i soffan. Mormor är borta, så jag ska passa på att zappa som tusan mellan kanalerna. Och kanske göra lite popcorn. Det tror jag absolut jag ska!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0