med fjärrkontrollen i handen

Jag bara njuter av att sitta i soffan med fjärrkontrollen och zappa mellan kanalerna. Även om det just nu är mest reprisen av Bonde söker fru och säger eeeeew när folk gullar och pussar på varandra. Jag vet inte, jag klarar bara inte av sånt på teve, jag är väl pryd eller något.
Men det är så ksönt att bara sitta här, titta på vad jag vill och bestämma själv. Klar med allt för dagen, har både pluggat och börjat packa lite grejer. Och ätit middag hemma med chokladpudding till efterrätt, gosat med våra tjockaste kattungar ever och målat på andra lagret färg på hyllan som Kalle snickrat i slöjden.

Och nu ska jag slänga in två varma mackor i ugnen, med skinka, banan, jordnötter och curry. Gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0