sova tills jag vaknar!

Åååh, nu ska jag bara sova. Sova ända tills jag vaknar imorgon.
Dagen började med tenta i läkemedelsräkning. Kändes bra, men vet ej, man måste ju ha alla rätt och det är så lätt att göra något slarvfel. Men det ska jag inte tänka på nu ett tag! Imorgon ska jag tänka på noll plugg, och på söndag sla jag börja plugga till farmakologitentan nästa fredag. Can't wait!

Och eftermiddagen och kvällen har jag tillbringat med att skruva ihop ikea-möbler. Fixade sänglådorna och hyllan, och magnus pappa var snäll och skruvade ihop badrumshyllan. Den såg lite krånglig ut!
Haha, det var så sorgligt. Innan vi började skruva var vi på Maxi och handlade några grejer. Jag blev så himla himla kaffesugen, så jag bestämde mig för att köpa en muffins som såg supergod ut och så en kaffe att ta med mig. Och när vi är hemma och jag ska dricka mitt kaffe så hittar jag inte min muffins! Jag hade tydligen glömt att packa ner den. Fy tusan vad jag kände för att sitta ner och bara lipa över den besvikelsen. Och kaffet var varken gott eller varmt längre. Så jag hällde ut det, och på väldigt mycket sämre humör började jag skruva. Men hurra! Bara en stund senare dyker magnus mamma upp och bjuder in oss på fika, kaffe och bakelse! Ännu ett bevis på att allt i livet har en mening. Det var alltså meningen att jag skulle glömma min muffins och äta en bakelse istället.
Imorgon ska pappa åka med mig och köpa en garerob och hjälpa mig att skruva ihop den. Det blir trevligt att hänga kläderna i, yees.


En sån tillfredsställelse när jag lyckats skruva ihop den här!


Och efteråt är det skönt att lägga upp fötterna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0