baka kakor går före plugg, självklart!

Vad håller jag på med? Bakar kakor dagen innan klinisk-medicin-tentan! Det är egentligen inte alls okej, men jag tror aldrig det har varit så rolit att baka som idag! Speciellt när det regnar och man har recept på cookiebrownies...







Det var det godaste på länge tror jag. Och jag försöker svälja ner den där panikkänslan att jag borde ha pluggat... Nu får det typ gå som det vill, jag orkar inte mer! Jag tänker gå ut på en promenad, eftersom halleluja-prisa-gud, solen har kommit fram och EFTER DET får jag se om jag hinner plugga lite mer.
Det finns faktiskt saker som är viktigare än att plugg! 

(det finns det, det finns det, det finns det, det finns det...) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0