det finns en känsla som känns

det finns en känsla som känns som all energi och all mental kraft rinner av en. och man går nästan sönder om någon ber en göra något som känns som en enda centimeter pressigt. man vill bara vara självisk, krypa ihop någonstans och inte göra någonting. bara kanske sätta på teven och helt stänga av världen brevid. ha en godispåse med massa socker och vräka i sig, för ja, godis ger energi.
och energi är det jag inte har just nu.


asch, det blir alltid så här när en tenta är avklarad. allt detta slit för något som är gjort på en halvtimme
och så helt plötsligt har man ingenting att plugga och vad ska man då göra med all sin tid? det låter väl helt knäppt, jag vet, men det är nästan som att det känns tomt.
samtidigt som det känns otroligt bra!
firade tentan med att gå i borås med mamma och syster maja. det var trevligt, åt massa mat på thai silk palace (bästa thaimaten!) och jag shoppade en del! efter en tenta är nästan enda gången jag riktigt spenderar pengar. så idag köpte jag ett par assnygga bruna skinnkängor! som jag upptäckte var en aning på gränsen till för trånga när jag kom hem och provade ordentligt... yesyes, får knalla bort och prova en storlek större på tisdag efter föreläsningen, no harm done förutom att jag inte kan börja använda dom bums away.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0