Nu vill jag åka hem

Nu vill jag åka hem! Japp, jag är fortfarande kvar i skolan och det börjar bli väldigt väldigt tråkigt. Väntar på att pappa ska sluta jobba så jag kan åka med honom hem (för om jag missar 15:40 bussen kommer jag inte ända hem), men det brukar ta ett tag för honom att sluta jobba... Men jag är typ tackam, kommer ju åtminstone hem :) Men liksom, jag har väl sagt att jag inte gillar att spendera massa tid vid datorn, iallafall inte som nu när jag verkligen bara slösar bort tid. Jag hade ju tillexempel hellre sovit.
Det är nästan så att det börjar mörkna ute nu. Jag gillar inte när det blir mörkt så tidigt. Det kan gärna vara mörkt vid åtta, men dagen blir så kort när det mörknar redan. Men så har det varit varenda höst jag har levat, så det är väl en väldigt onödig grej att klaga på. Något bättre måste jag väl komma på?

Och äntligen har jag något att se fram emot, något roligt att göra. Det var längesen jag gjorde något annat än plugga och kolla på film, men imorgon ska jag följa med Magnus familj och bo på hotell i göteborg en natt. Det blir nog trevligt! Bara att se något annat än det vanliga. Det behövs ibland!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0