ovardagligt

Har haft en skön helg. Hade väldigt trevligt i Göteborg med Magnus familj, åt buffé på Fiskekrogen, tog lite att dricka på en engelsk pub och hängde i baren på Hotellet. Åt typ världens bästa frukost. Jag får energi av att göra såna helt ovardagliga saker ibland. Jag är så glad att jag har råkat träffa en kille som har en så himla trevlig familj! Jag tycker jättemycket om att umgår med dom, så det känna bara tryggt och roligt att jag ska flytta dit om några veckor!

Men resten av helgen har jag bara gjort ingenting. Har inte orkat plugga, tänkte göra det idag... Men så blev det fint väder och solljus går före.
Tänker ta en lugn vecka, plugga mycket hemifrån. Och njuta av hösten.


storlek spelar roll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0