prioritera I guess

Hälsar på hemma en sväng. Alternativet var att gå och lägga mig i sängen. Jag trivs med att bo hos mormor (det vill säga, så bra man kan trivas med att bo med en"förälder" efter att ha bott ensam i två år), men jag har inte alltid så mycket att göra där, vilket beror på att dom flesta av mina grejer ligger nerpackade i flyttlådor någonstans. Så jag kan inte pyssla. Och som sagt, har inte fixat något internet än, så det kan jag inte heller roa mig med :) Det finns dock en positiv sida med det också, jag får ihop ett antal extra timmars sömn i veckan! Det är inte helt fel ändå. En del skulle säga att man slösar bort sitt liv på att sova. Men jag tycker det känns minst lika slösaktigt när jag suttit bort massa tid vid datorn. Prioritera är ordet, I guess.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0