det är okej att vara tantig

Vanor ändras snabbt, vad folk än säger. När jag bodde ensam i lägenheten kollade jag alltid på teve en dryg timma innan jag gjorde frukost, och jag var tvungen att kolla facebook innan jag drog iväg och började dagen. Det klarar jag mig utan nu! Nu när jag bor hos mormor går jag upp och äter frukost med en gång, ingen teve och inget internet. Om jag vill klla facebook måste jag gå hem till mina föräldrar (yes, jag är för snål för att skaffa mobilt bredband, det får vänta ett tag till) och det orkar jag inte göra en gång i timmen.
Dessutom går jag och lägger mig runt nio. Det beror nog mest på att jag är trött och att mormors soffa inte är så bekväm att vila i.
Jag har sagt det förut, att jag ofta känner mig som en gammal tant. Men det är okej, det är inne att vara tantig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0