en fullkomlig hedning är jag ju inte

Hurra, jag har gjort tentan! Och jag tror till och med att jag kommer få godkänt! Men peppar peppar, den som lever får se om tre veckor när den är rättad.
Precis som jag planerat firade jag händelsen med att gå ut och shoppa! Har ju som sagt knappt handlat en enda grej förutom mat och andra behövliga grejer på hela sommaren. Så det kändes så kul att bara gå ut och tänka: nu satan får jag köpa vad jag vill!  Fast det känns också okej att jag inte köpte så mycket jag tänkt. Det tog liksom stopp när jag köpt så mycket att jag inte orkade bära mer (inte så mycket eftersom jag är svag) eller hittade några fler snygga kläder till för mig rimligt pris. Så det blev typ bara tre toppar/tröjor på Myrorna och en på Vero Moda. Och ett par skor på en billighetskedja.





 Jag säger det, nuförtiden spelar det ingen roll om man köper ett par skor för 400 eller 1500, dom går iallafall sönder lika snabbt. Om man vill ha något som håller länge ska man köpa grejer från typ 40-talet! Och just det, köpte trosor också. Sa ju att det var lite brist på det...
Och imorgon tar jag ledigt från allt pluff, för första dagen på tre veckor och antagligen för en månad framåt. Det är jag värd, och dessutom är det söndag. Ingen plugg på söndagar, en fullkomlig hedning är jag ju inte.

Och ikväll ska jag iväg och träffa några trevliga tjejer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0