glädj mig åt kaffet!

Hm, det är inte sån stor idé att jag berättar om mitt liv. Mina dagar är ganska lika varandra just nu! Antingen är jag i skolan på föreläsningar, eller så är jag hemma och pluggar. Of course tar jag lite paus ibland mellan varven, då äter jag mat eller gör kaffe beroende på vilken tid det är på min matochsovklocka, tar en promenad eller går ner till familjen och sitter vid datorn och pussar på katterna. Det är det jag gör. Inget gamouröst där inte!
Men ändå, när jag har så här mycket att plugga, det är inte klokt vad jag uppskattar dom där små pauserna. Allting litet blir stort, ser typ fram emot kaffepausen hela dagen! Haha, vilket liv. Men det är så det ser ut just nu, och när jag är åttio år kommer nog den här perioden verka väldigt kort. Så därför ska jag försöka att palla det här, och glädja mig åt kaffet!

Förresten, igår (eller kanske i förrgår?) var jag ute och gick och hittade massa maskrosor!
Fatta, första vårtecknet! :D Det är väl också något att glädjas åt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0