jag gillar riktiga tjurar




Igårkväll när jag var ute på promenad gick jag förbi en kohage där det var väligt intressanta saker på gång. Så intressant att jag var tvungen att stanna och titta, en riktig naturupplevelse!
Yes, inte tråkigare än att en tjur var i full gång att uppvakta en av kossorna, för att säga det på ett snällt barnvänligt sätt.  Kossan verkade dock inte vara särskilt betagen i den stackars tjuren, han fick inte komma ända till mål (för att säga det på ett trevligt sätt igen.)
Iallafall, jag tyckte det hela var väldigt fascinerande och lagom snuskigt. Och komiskt dessutom, tjuren såg ju så frustrerad ut. Livet är hårt, även för klövdjuren tydligen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0