jag surröv

Okej. Jag hade en förhoppning om att efter temtan på lördag skulle jag kunna andas ut ett tag. Njuta av att ha inget att göra (förutom föreläsningarna) efter dom här senaste intensiva veckorna.
MEN NEJ!!! Det blir det ingenting av när jag ögnat igenom den här kursen och hur den är upplagd. Det blir inget vila av inte, det är bara att börja läsa pch plugga till nästa tenta om man ska hinna med allting.
Japp, jag känner väl lite för att lägga mig ner och tjuta... Ska tycka synd om mig själv en liten stund, det brukar hjälpa! Man ska inte stänga in sina känslor, bara ut med dom.

Igår lämnader jag som sagt tillbaka mina nycklar till lägenheten. Kändes faktiskt skönt att bli av med dom. Efter massa slit och släpt och skrubbande och skurande som knappt gav något reslutat för all ingrodd 70-talssmuts som sitter kvar i skåp och luckor och lite här och var. Jo, tack, jag vet. 70-talsskiten tog jag inte med mig!

Nu ska jag surröv ta och göra kaffe.
In my dreams äter jag tårta till.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0