say my name, bitch!

Trött är mitt förnamn, grinig mitt efternamn. Så kan jag klämma in rastlös och godissugen därimellan!
Fick precis reda på att jag klarade tentan i allmän omvårdad som jag gjorde den 3 september, men jag orkade inte ens bli glad. I vanliga fall brukar jag hoppa, skrika, sjunga och pussas av glädje när jag får ett positivt tentaresultat. Men idag är jag helt enkelt för trött. Annars är det inte okej, man ska ju ta varje chans att vara glad vetja! Och fira, och hoppa och skrika och sjunga och pussas, varje chans ska man ta.

Men för en gångs skull kanske det går bra att fira genom att gosa ner mig i soffan framför halv åtta hos mig och idol och plocka fram påsen med naturgodis jag köpte på Netto idag. Det är hur jag känner för att fira ikväll!


grått,liksom.

grått var det här, jaaaapp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0