Hopp om liv.

Äntligen börjar jag få hopp om liv tillbaka! Det har det inte varit mycket med de senaste dagarna. Tidigt i lördagsmorse vaknade jag drabbad av magsjuka. Jag har nog inte haft magsjuka på tio år, men jag kände genast igen känslan. Där fick jag för att jag såg fram så mycket mot mina lediga dagar! Blev till att hänga i soffan och sängen istället. Jag orkade inte ens tycka mer än lite synd om mig själv.
Vid magsjuketillfällen är jag glad att jag är sambo. Skickade iväg M att köpa nödvändig proviant som coca-cola och salta kex. Så gulligt, han köpte till och med en chokladask till mig! Det var ju trevligt att ha en sån att se fram emot att öppna när man blivit frisk igen.Men när M gjort sitt (förse mig med proviant) så skickade jag iväg honom på hans diverse fotbollsaktiviteter. Det var skönt med lugn och ro. Och dessutom får ha toan ifred... 
Usch nej, har inte fått mycket i mig i helgen. Tre rivna äpplen, lite salta pinnar och potatisschips. Först idag har det gått bättre att äta, men det är så svårt när man har noll aptit.
Men det värsta idag och igår är att jag har fått så himla ont i axlarna! Så ont att jag mest vill dö ibland. Vet inte om det är typ träningsvärk från att ha dödsklamrat sig fast vid toastolen eller om det beror på att jag bara har suttit och legat i tre dygn. Iallafall så är min vetevärmare min bästa vän just nu. Upptäckte nyss att jag nog brännskadat mig själv lite i nacken. Smärta vs smärta.
Ja tusan, det här var eländigt. Lite så jag vill gråta när jag tänker på min förstörda helg och allt jag tänkt göra.
Stannar hemma imorgon med och matrehabiliterar mig. Så förhoppningsvis orkar jag gå till praktiken på onsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0