Kära minnen, kära vänner.

För tre år sen hade jag precis flyttat till Nässjö och börjat på Sörängens folkhögskola. Det var ett väldigt bra år, och på något sätt bor jag alltid kvar där i tanken. Det kommer alltid vara lite hemma för mig. Och nu när min kompis Niklas tre år senare har börjat där tänker jag extra mycket på Sörängen. Det känns knäppt att förklara vägar och grejer på skolan, då känns det så nära fast det är så långt bort. Iallafall så känner jag mig sjukt avundsjuk på Niklas som har ett helt år där framför sig och önskar lite att jag själv kunde vrida tillbaka tiden tre år.
Och så tänker jag sjukt mycket på mina fina vänner Malin och Zara som jag träffade där, och alltid saknar och tänker på. Och så kommer jag alltid tänka (iallafall när frysen är isig) på hur roligt Tomas och jag hade när vi frostade av frysen i vårat kök. Det är ett minne för livet det!
 
Niklas och jag! Tänk vad skoj om vi hade gått på Sörängen samtidigt :)
 
 
 
 
I bakgrunden syns Björkängen, det fina huset jag bodde i ett år.
 
 
 
Malin, Zara och Tomas.
 
 
 
 
Jag ångrar så mycket att jag inte tog fler kort när jag bodde på Sörängen. Det hade varit så roligt att kolla på idag! (så Niklas, du som går foto, var snäll och fota lite till mig! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0