All by myself

Idag åkte hela Västra bodarna (typ) till Ornunga! Mormor och mamma bjöd på middag. Sånt där känns fortfarande knepigt, att bara åka till Ornunga över en middag. Knäppt. Dessutom känns det konstigt, när jag tänker på att anledningen till att min och Magnus familj ses är just vi - oss, vårat förhållande. Knäppt, som sagt. Men i vilket fall var det en trevlig middag och eftermiddag!
 
M drog iväg till Göteborg med detsamma när vi kom hem, till och med så han hoppade av vid pendelstationen. Så jag har varit all by myself ikväll. Det har väl varit trevligt. Jag hade ju bra sällskap av en alladin-ask och Downton abbey på teve. Typiskt att sista avsnittet ska få mig att gråta. Visst är väl ett uns sorg och elände en bra  i film och serier. Men för guds skull, folk behöver väl inte dö för det! Det räcker väl med lite halvelände, något som blir bra igen. Tycker jag.
 
 
 
 
 
Nejvars. Nu ska jag diska efter mig, läsa en stund inne på verandan
vid julgranen och sen gå och lägga mig i min ensamhet. Skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0