Dan före dan före dopparedagen.

Den här dagen har jag tillbringat mesta tiden hemma hos familjen Zackrisson, eftersom M syster ska fira jul i england i år. Så det blev en liten minijulafton innan hon åker. På förmiddagen gjorde jag och Ms systrar julgodis och ikväll åt vi julmat. Så nu ungefär rullar jag fram... Tänkte äta en morot nu framför Downtown abbey, känns som min kropp vill ha lite grönsaker efter allt socker och protein i form av julskinka och köttbullar. 
 
 
 
 
Imorgon åker jag till ornunga för att fira julen där. Det kanske blir "sista" riktiga julen,
för nästa år jobbar jag förhoppningsvis som sjuksköterska och då blir julhelgen inte
automatiskt ledig... Så jag ska riktigt njuta av julen i år, tänker jag mig. 
 
 
Och några julklappar följer med mig till ornunga.
Så fina att jag vill öppna dom själv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0